första dagen efter lovet check!

hallå, första dagen idag var inte så jobbig.
Blev mat på dallas med girlsen, tänkte inte äta blodpudding näe usch !
ikväll har jag varit ute och joggat, sen kollat runt lite på bloggar och bara tagit det lugnt, oroar mig också lite för i morgon om det blir tandställning eller ej.. går tankar i mitt huvud, på ett sätt vill jag ha det så mina tänder blir fina, men på ett sätt tänker jag fy vad jobbigt!

tänkte också säga att min mamma är bäst du känner mig verkligen utan och innan, vissa tänkernog nu hallå det är din mamma antagligen! men jag älskar dig verkligen mommi!!!


dålig kvälla jag vet, men var inte en sån nykter människa som tog bilden=) (var på pappas 50 års fest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0