tisdag

hallåhallå kom hem för ett tag sen, skolan idag var ganska skön. vi skrev för det mesta och var också ut på nå undersökning=) köpte också silvershampoo idag så vi får se hur det funkar hoppas på det bästa=) ska snart städa ihop lite för i morgon kommer nån som ska kolla priser för vi ska måla om hemma=) ska typ få göra om mitt rum nästa år, men hallå jag ska ju typ flytta om 2 år så är nog inte så värt men aja.

skriver också på min nya dator nu den funkar jätte bra kan inte vara gladare, ska också med lisa och lina och simma ikväll så där far 600 kr vi ska köpa ett 13 månaders kort men då känner man då pressen:D


googel

jag som liten haha nämen var alltid mer under vattnet än över vattnet, undra hur det kommer gå nu?=) har inte simmat på åratal! och jag ska också vara med på idrotten imorogn:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0