Onsdag

hallå hallå alltså verkligen inte varmt ute idag i morse vare -30 galet men men man överlever=)
har också klippt lugg idag riktigt nice! vet ej om jag passar i det men alltid kul med ny frisyr då och då det växer ju alltid ut.

börjar typ bli rädd mina halsmandlar har typ varit uppsvällda i ett halvår känns det som har tappat räkningen och när folk kollar på dom är de jätte uppsvällda jag tycker ju inte det för går inte runt och kollar på dem precis, men kan ju inte andas måste ta ett snack med mammsen! fråga mig inte hur vi kom in på halsmandlar haha

men nu ska jag dricka lite te sen sova, blir alltid så lugn av te, och kissnödig men det är ett annat dilemma=)


rispis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0