Det visste ni inte om mig

Tror sten hårt på spöken förr var jag inte så troende om spöken men nu gör jag det verkligen, när nån nämner nått om ett spök hus ellet nånting får jag rysningar. Men vill ändå gå dit och kolla upp det haha knäpp.

Höjdrädd om ni bara visste hur höjdrädd jag är, kan aldrig gå nära en högklippa för tror jag kommer ramla ner.. ett bra bevis är när vi var i norge och skulle ta kort fick låta magda göra det för jag vågade verkligen inte.

Är väldigt målmedveten om jag säger jag ska göra en sak och verkligen vill det så gör jag det. på ett eller annat sätt.

utseende är aldrig nöjd med mitt eget utseende men kan tycka alla andra se hur bra ut som hellst.

kommer lite mer senare=)



random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0