torsdag


hah vi gör stan osäkerXD

hola, slutade skolan 10.40 idag rå skönt=), sen blev det direkt hem och tare lugnt ska snart börja städa som jag har lovat mamma i 2 dagar nu:s, men ska he på hög musik då gåre oftast bra=)
haha och hände en rolig sak idag på bussen=):

jag har just satt mig på bussen har hett på musiken och försöker blunda och stänga ute allting, då hör jag en röst säga hej! jag ba ehm hej, han ba kan jag sitta här och jag är i chock och ba ehm ja, och det fanns platser kvar också! har aldrig sett snubben förut! och han ser ändå bra ut;D

sen sitter vi där ett tag sen börjar han prata med mig kan säga han var rå trevlig, verkligen härligt med socialt folk han fick då mig att skratta, men det sjuka var att jag aldrig sett han förr, vad kan han ha varit 17?
hehe

ikväll blire då idol övningsköra med pappa och bara ta det lugnt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0