Tisdag

Hej ber om ursäkt att jag inte har bloggat på ett tag men ska berätta lite granna om vad som har hänt=)

Lördag: Ja i lördags så var det tjejkväll i stan vi fick låna hannas lägenhet så det var jag magda,lina,emelie och cajsa var hur mysigt som hellst=) vi åt middag på dallas, kollade in matfesten spelade lips tror jag det heter och kollade på film. Jag tror klockan var halv 3 när vi somnade, vi planerade lite också;)

Söndag: Söndag var inte så märkvärdig kom hem från hanna vid 10 sen så sa mamma att jag skulle duscha för vi skulle på matfesten IGEN? så då åt jag langos där och träffade massa folk med det var hur roligt som hellst=) fick även övningsköra och ja det gick super=D På kvällen tog jag det lugnt och försökte sova tidigt men ja det gick ju sådära.

Måndag: I går så var det ju skola hade sovmorgon så jag började 0950 så det var riktigt nice, satt och pratade med nadja och emelie ett tag=), sen så hade vi bf tror jag och då började vi prata om hjärnan och hur man lär sig bäst, boring. Nämen det är tråkigt när man måste skriva och skriva hela tiden;S Sen hade jag världens hål på 3 timmar men då skulle Nath, Ela, MiaB och Elina käka på dallas så henkade med dom, haha och ja det hände ju lite saker där men behöver inte nämna så mycket förutom att Ela skrek väldigt högt och vi asflabbade=D
Efter vi hade varit på dallas gick vi på gina ett tag sen skulle dom till idrotten så då mötte jag mamma och vi gick och åt på waynes (åt inte på dallas) det var riktigt mysigt sen gick vi på stan ett tag och shoppade=) sen vare bara att gå till skolan och ha sista lektionen som också var bf vi fick lära oss lite rörelser fattade inte det svåra idet..

Tisdag: Ja idag så började dagen med matte sen hade vi 2 timmars bf och då skulle vi göra en presentation om oss själva och he en bild i ett cdfodral VAD SKA VI GÖRA MED DOM?!?! seriöst inte en sån charmig bild på mig:S efter det så gick jag MiaB, Alle, och Pontus och käkade på dallas igen?!? nämen det var riktigt gott=) efter det gick vi på stan och jag köpte en tröja och leggings=) sen blev det tillbaka till skolan och ha 2 till bf lektioner riktigt drygt för då fortsatte vi med hjärnan. Efter det hade vi R-tid där vi diskuterade om man får ha godis eller ej på lektionen, och om vi ska beställa tröjor osv=) Sen kom lina till skolan och vi gick på stan köpte en halsduk BEHÖVLIGT!! sen tog vi bussen hem och ska typ gå och duscha nu sen ringa flickan för vi ska hitta på nått ikväll=)

Imorgon ska vi ha må bra dag i kyrkan sen blire skolan slutar typ vid 3 så vi höres då=)
oj vad långt inlägg men aja=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0