tisdag


en kille som kan spela gitarr,sjunga och spela fotboll vem tackar nej till det?

skolan idag var väll riktigt ok, började dagen med matte och ja det var drygt. På bf skrev vi mest om olika grupper osv ganska intressant men jobbigt, sen blev det lunch och då gick jag,Ela,Elina, MiaB och Alle på dallas och käkade pommes. Riktigt mumsigt=) men mia och ela åt typ upp min mat men hade inget emot det för blev så mätt!
Efter det gick vi på ica och köpte godis, för vi skulle se film på bf flugornas herre, en speciell film kan man säga!

haha hände en liten rolig grej på ica, jag nathalie, elina , amanda och julia stod utanför och väntade på Alle då kom det en gammal gubbe vad kan han ha varit 60? och sa att nathalie såg ut som ett troll, och då sa han igen men jag är ett stort troll, och ett snällt troll och måste påpeka han gick omkring med en gren och smockade till elina lite grann! haha det gjorde min dagXD

näe nu ska jag försöka städa lite om jag orkar känner mig inte riktigt på topp, känner jag behöver prata med någon. men ja, ibland vill jag bara fara härifrån sjunka genom jorden nån mer som känner den känslan?

Kommentarer
Postat av: julia

haha asså trollgubbenn.. ;D;D

2009-09-22 @ 21:38:35
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0