station


hallåhallå, väntar på magda nu, sen klockan 7 ska vi skjutsa upp lina och elin som ska gå på station och hare kul, men magda var snäll att stanna hemma med mig men vi kan ändå hare kul ;). vi ska hyra film se idol, men vi får se vi kanske far upp med bilen vem vet ;)

vill bara säga tack för jag har dig gumman<3

var ganska spårat på skolan idag, teatern gick väll bra jag var teroristen;D haha slog till izac det var kulXD, sen så var magda så snäll att hämta mig på skolan sen for vi och hämtade lina och där såg vi mr hemlig haha pinsamt eller vad men jag gillare, sen hämtade vi elin och for raka vägen hem så jag hoppas dom får roligt på krogen ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0