Onsdag

hallåhallå sitter på skolan just nu och väntar på magda, hon slutar typ 4 eller nått=), sen blire nog att ta snabb bussen hem eller vanliga bussen dom brukar vara så fulla ganska jobbigt ibland om man har ont i huvet men om man har en glädjespridare breve sig äre nog lugnt=)

har haft två hål idag och nu på sista hålet så ringde mamma mig och fråga om jag ville fika eller nått så vi satt oss på lilla mari riktigt mysigt fik ganska gammaldags, vi åt världens godaste rulltårta och drack varmchoklad i höst kylan:D köpte också en bok minns inte riktigt vad den hette men den verkade sjukt bra=) så ska nog försöka läsa den när jag kommer hem för jag har ju träning klockan 8,

nu blev det här ett tråkigt inlägg men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0