Helgen

Ber om ursäkt för dålig uppdatering,

men ialla fall, i fredags så var jag, lina och magda ute och körde, for till olika personer och bara pratade osv riktigt mysigt=) vi såg också idol, jag har liksom inte fastnat för någon speciell än men ja vi får väll se om man ser nån nästa vecka=)

I går så hade vi match vi förlorade men tyckte ändå det gick skit bra hehe=) sen efter det kom jag hem och deckade i sängen och sovde till 5 då lina skickade ett sms och jag hon och emelie for upp till stan och åt kina mat(L) mumsigt värre..
sen efter det blev det hem till mig och fixa sig lite sen hämta magda och upp till stan igen och vara lite social=) riktig lyckad kväll (bilder kommer senare)

idag har jag inte gjort så mycket sett oth, privliged och nya fast and furious filmen hure nu stavas riktigt bra film må jag säga=)

nu ska jag gå och he på en annan film sen sova är ju skola i morgon :S men har också träning på kvällen=D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0