Söndag

Hallåhallå, kom just hem från magda eller ja för typ en timma sen=) sovde ju som sagt hos henne, gårdagen spenderades som sagt i stempas lya med typ 10 pers till det var kul spårat och underbart haha näe men det var verkligen roligt=D

Vi drack lite grann,såg på hockey lyssnade på musik och snackade massa skit=) och sen blev det att jag och magda cyklade hem och ja det gick ändå bra vi har ju balans=D

Den här dagen kommer spenderas med att plugga plugga och sen upp till stan och se skellefteå ibk spela innebandy det är en upplevelse=) vissa säger hockey jag säger innebandy istället=) nämen så klart jag hejjar på AIK men ja ni fattar vad jag menar=)

Men skriver kanske mer senare känner att jag bara babblar på just nu hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0