Galen!

hallå är inte på så glatt humör idag har många saker med det att göra men aja ska försöka bli gladare till ikväll då jag ska vara med magda, och sen emelie ett tag också!

Jag är bara så jävla glad att man kan få fara bort snart typ london! men ska jag få skit för det också det var droppen då kan ni lika gärna säga att jag inte får fara!

Vet inte riktigt vad jag och magda ska göra ikväll vi ska typ till camilla och hon är alltid hur härlig som helst att pratamed=)

Match idag också känner verkligen inte peppen men får hoppas att den kommer!

-
Min hälsena muppar sig som jävel!
ryggen hatar jag
hemmet suger
plugg

+
match
magda
emelie
24
london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0