Lördag

hallåhallå, har just kommit hem från killarnas match den gick väll sådär men kan bara säga (dommarjävel) hehe
känner mig ändå ganska glad idag vet inte varför men det är ju bra=)

igår var jag hos magda på hennes förfest sen for hon elin lina och emelie upp till stan, (krogen)
om man ändå var 18 men kan ju tänka positivt är ju inte så jätte länge kvar typ ett år=P sen får jag också gå fatta kul vi kommer ha de på olles vi kommer fan äga olles=D

hehe ikvällblire magda(L) var som ett tag sen kanske därför jag är så glad idag=D=D=D

hihi vet itne vad vi ska göra men blir säkert roligt=)

ska också prata med pappa om vi får ta med oss filmkameran till london vill ju filma lite spara föralltid liksom=)


jag har inte liten släkt, (pappas sida, och 10 pers var borta typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0