Söndag

hallå gårdagen igår var väll helt okej, tack anna för man fick komma=)
Ska snart sminka mig sen ska vi upp till stan och kolla på innebandy, kommer nog bli kul=)

Sen ikväll blire bio med lina kommer bli rå mysigt, frågade magda också om hon ville följa men hon har så mycket plugg stackarn, och hon kanske inte heller vill se filmen vi ska se;) haha

ja nu äre mindre än en vecka kvar tills london har börjat kolla lite vad jag ska packa ner men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig:) men vi får se ehehe kommer såklart ta massor med bilder där och kanske filma så det kommer komma bildbomber hehe så se fram emot det;D

Men ha en bra dag och lucia hee=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0