pinsam kväll

Hallåhallå sitter på skolan nu och ska snart in till busstationen för vi ska göra ett studiebesök på fritten eller vad det nu heter om förskoleklass=) kommer nog bli bra för vi får sluta tidigare det är nice!!! Vi åt kebabtallrik idag på dallas hur gått som hellst!! Jag peppar hur mycket som hellst till träning!! :D kommer bli awsome!

Jo det roliga som hände för ett tag sen var ju att magda hade tappat sin börs, sen i måndags på träningen så ringer hennes mobil och en man säger hallå och magda ba hej! osv sen bestämmer dom att vi ska möta han vid harrbäcksands skylten så vi kör dit så fort som möjligt sen så stor han ju såklart itne där!!.. så vi provar ringa men det går itne osv. Sen så börjar emelie skojja att nån driver med henne och såklart blir magda orlig, sen börjar jag säga tänk om han skulle knacka på dörren vi skulle ju fan dö! Jo vetu vad han gör han öppnar dörren och emelie skriker halsen av sig!! :O haha så pinsamt

Sen när vi fått börsen osv så kör vi ut och ser en kille gå på gatan och jag ba är inte det där?? och jo såklart är det han, så vi alla stirrar kör hur sakta som hellst och sen pekar ju så klart magda också sen märker smarta jag att vi har tänt lampan i bilen så han såg vem det var!! haha fatta pinsam kväll och fatta långt inlägg aja hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0