Onsdag

Och i morgon äre nyår!! längtar som tusan.
Idag har jag inte gjort så mycket, har sovit för det mesta och känner mig redan bättre:D! och har nog bestämt vad jag ska ha på mig i morgon men kommer nog ändra mig några ggr innan dess =)
Ikväll blire att vara med mamma och pappa och käka godis och se film och bara mysa tillsammans för jag kommer ju inte vara hemma i morgon så dom vill hålla om mig som dom sa haha;) man har ju goa föräldrar!

tänkte också köra fem saker ni inte visste om mig!

1. Jag är spindelrädd ni ska bara veta hur rädd jag är.
2. Jag är också flygrädd/höjdrädd vet inte varför var inte det när jag var liten men har blivit det med åren!
3. Jag Älskar norskar och engelskmän! vet inte varför men tycker dom är så trevliga och underbara hahahXD
4. Jag är väldigt osäker på mig själv!
5. Jag vill oftast så mycket men kan inte om ni fattarXD


ska skriva om mitt år senare också=)

OCH TEENAGEDIRTBAGS UPPDATERA ERAN BLOGG FÖR FAN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0