Torsdag


bild tagen med min systemkamera

Tjenatjena, ja idag vare skola igen då. Var rätt så chill vi började 09.50 så blev en liten sovmorgon. Sen hade vi en mattelektion men räknade inte matte vi har bestämda platser :O .. och namnlappar haha tycker det är lite smått komiskt men efter matten så var det lunch blodpudding inte min favorit, känner att jag har tappat matlusten igen inte bra mia!..

Efter det så hade de andra idrott och svenska men eftersom jag redan har VG i de så behöver jag inte gå dit så jag slutade halv 12 alltså=) så då hade en av mina favoriter också slutat så hon visade mig till syon så allting löste sig där sen gick vi ett tag på stan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0