om mia

Mitt namn: Mia Louise Grahn
Längd: 173
spelar du något instrument: har spelat trummor men la av
Vem är snyggast: OGxD
Vad vill du ha just nu: en hårfärgsförpackning
Vilka sjukdomar har du haft: magsjuka,vattenkopper,svinkopper osv.
Har du körkort: är för liten
åsikt om jultomten: jag tror på honom till 100 %(A)
Vill du gifta dig: klart jag vill
Tycker du att du är attraktiv: ehm nej!
Har du glasögon: nope
Hur ser din plånbok ut: vacker
Favorit-pogram: hm typ gossip girl näe vet faktiskt inte
Vad köpte du senast: parfym
Hur mycket pengar har du: har så jag klarar mig
Hur svarar du i telefonen hemma: hallå,halloj,hej det är mia
Senaste kramat: Mammi
vem sov du hos senast: Magda
Stjärntecken: skytten
Ögonfärg: blåaaaa
Kroppsform: hm beror på vem du frågar
Kall favorit-dricka: is te
Varm favorit-dricka: kaffe
Säger ofta:  seriöst, äru dum eller 
Saknar du någon: ja verkligen
Fikade du senast: idag
Senast sedda film: har inte sett film på ett tag så minns inte
Hur känner du dig nu: uttråkad
Kan du laga mat: är hyffsad
Vad pluggar du: BF
Vad tycker dom om fötter:
Är du smart: beror på vem du frågar
snarkar du: nej eller om jag är förkyld, pratar dock i sömnenXD
När och varför grät du senast: kommer inte ihåg sist jag grät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0